 |
www.chzg.fora.pl Chorągiew Ziemi Gdańskiej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żubr
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borkowo Empire State City
|
Wysłany: Pią 1:26, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Już działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żubr
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borkowo Empire State City
|
Wysłany: Pon 11:54, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wyniki:
Miejsce/Kto/Małe punkty/Duże punkty
1. Sikor 7071 = 17
2. Adam 5358 = 13
3. Biały 4652 = 11
4. Szymon 4343 = 10
5. Wojtek 4128 = 9
6. Budyń 3518 = 8
7. Tomasz 2456 = 4
8. Kamil 2414 = 4
Dzięki za przybycie.
Niedługo ruszy nasze forum, także bądźcie czujni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 14:19, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Po lekturze rulebooka i spostrzeżeniu, że w większości scenariuszy wystawia się D6+4 terenów, natomiast na turnieju o wiele mniej, wnioskuje o nie faworyzowanie w ten sposób Sikora i jego maszyn wojennych w przyszłości! Dajcie nam się gdzieś przed schować!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żubr
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borkowo Empire State City
|
Wysłany: Pon 23:11, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Coś mi nie pasowało z tymi krasnalami i sobie przeczytałem ich armybook pod kątem slayerów. Jest tam wyraźnie napisane, łącznie z przykładem, że slayer nie może mieć więcej niż 6 siły! Przykład ze smokiem jest w tej zasadzie opisany. Najpierw dodaje się bonus z broni, czyli za great wqeapon +2S, a potem ewentualnie równa się z wyższym T, ale nie więcej niż 6!!!. JEST TO OPISANE W KSIĄŻCE, KTÓRĄ SIKOR MA OD STU LAT!!!!!
CZYLI POWINIEN TRAFIAĆ MOJE SFINKSY NA 6 a nie na 4!!!!!!!!!!!!!
CZYLI WAŁ STULECIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio jeżdżę na tury do Sopoty, to jestem z zasadami bardziej niż na bieżąco, także na kolejnym naszym turze proszę brać pod uwagę moje sędziowanie.
PS. No to teraz same sfinksy i nie straszne mi krasnale i ich topory
Moralnie czuję się zwycięzcą turnieju
...a Sikor do domu
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Żubr dnia Pon 23:12, 20 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żubr
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borkowo Empire State City
|
Wysłany: Czw 9:12, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Termin: Sobota 18 Styczeń 2014 r.
Miejsce:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. M. Kopernika
ul. Tysiąclecia 5
Pruszcz Gdański
mapka: [link widoczny dla zalogowanych]
Gramy 3 bitwy
Punktacja: 2800
* Wszystkie bitwy gramy na zasadach podręcznikowych GW (Armie tylko z podręcznika)
* Dokupywanie jednostek z ROR i DOW zabronione
* Jako, że są różne wersje army buildera, to na dzień dzisiejszy robimy rozpiski z tej wersji (wykasować zawartość katalogu ze starą wersją i skopiować do katalogu tą z linka): [link widoczny dla zalogowanych]
* Bez bohaterów imiennych (specjalnych)
* Gramy na niejawne rozpiski
UWAGA!!! Jeśli ktoś wie, że nie może poświęcić całego dnia na grę niech da mi znać o tym wcześniej. Generalnie nie będziemy się bardzo spieszyć i myślę, że spokojnie każdą bitwę zagramy 3 godziny. To ma być towarzyski turniej, a nie zawody sportowe. Natomiast jeśli ktoś bez zapowiedzi będzie kończył ostatnią bitwę wcześniej, będzie mnie poganiał i sobie pójdzie, to niech się liczy z punktami ujemnymi. Spotykamy się żeby sobie pograć i pobawić się wspólnie!
Zgłoszenia graczy:
...Imię....Armia....
* Adam............Królowie Grobowców
* Kamil ...........Gobliny i Orki
* Szymon........Szczury albo bestie
* Tomasz.........Wysokie elfy
* Wojtek...........Mroczne Elfy
* Sikor..............Imperium
* Biały..............Wampiry
* First Blood.......???
Harmonogram imprezy:
Zapisy od 8.30
9.00 - 12.00______I bitwa
12.15 - 15.15_____II bitwa
15.30 - 18.30_____III bitwa
Gramy 6 tur lub 3 godziny na bitwę. Na 30 minut przed końcem będzie ogłoszenie, by dogrywać bitwy.
Punktacja z bitew:
1) Punkty za zniszczenie armii przeciwnika:
Od 0 do 15% = -1
Od 16 do 30% = 0
Od 31 do 45% = 2
Od 46 do 60% = 4
Od 61 do 75% = 6
Od 76 do 90% = 8
Od 91 do 100% = 10
2) Punkty za straty własnej armii
Od 0 do 15% = +3
Od 16 do 30% = +1
Od 31 do 45% = 0
Od 46 do 60% = -1
Od 61 do 75% = -3
Od 76 do 90% = -5
Od 91 do 100% = -7
Jeżeli z oddziału zostało mniej niż 50% stanu początkowego to dostajemy za niego połowę punktów.
Jeżeli model/bogater został na 1 ranie to dostajemy za niego połowę punktów
Za zdobycie wszystkich sztandarów +1
Za zabicie generała w walce wręcz +2
Generał zginął w inny sposób +1
Zwykły champion zabił bohatera w pojedynku +1 (za każdy taki pojedynek)
Scenariusze:
W opracowaniu
Rozstawienie:
Czary losujemy po wyborze stron.
Rzucamy d6 i wybieramy stronę lub kto pierwszy wystawia swój oddział. Osoba, która pierwsza skończy się rozstawiać ma +1 do zaczynania.
Dodatkowo osoba, która wygrała rzut, może wybrać trzecią opcję, że rozstawi całą swoją armię, zanim zrobi to przeciwnik, w tym wypadku zaczyna grę automatycznie.
Sędziować będę ja, wszystkie decyzje sporne będą przeze mnie ostatecznie rozstrzygane. Za kłócenie się będą punkty karne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Żubr dnia Pią 0:55, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SHAGA
Gość
|
Wysłany: Czw 11:25, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jakieś ograniczenia na magie, czy możemy rzucać czary z Deatha z 12 kości? Jakie zasady na Line of Sight?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SHAGA
Gość
|
Wysłany: Czw 12:00, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Proponuje zagrać na Simple Line of sight bo jak będziemy się kłócić kto kogo widzi pod nogami kawalerii to bez sensu, a magie ograniczyć do max 5 kości na czar.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Gość
|
Wysłany: Czw 18:09, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Po co magię ograniczać?
nie róbmy tu kolejnego euro czy czegoś takiego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drpotato
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Czw 18:30, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Przecież na jeden cast można użyc max 6 kości z pool, potem ew. dodawać np. z grzybków nocnych goblinów albo z sacrificial dagger.
Po co to ograniczać - takie zasady są, to wg nich grajmy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żubr
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borkowo Empire State City
|
Wysłany: Czw 19:28, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jako, że ten turniej powstał z myślą o tym aby grać na zasady z podręcznika, bo nigdzie indziej w ówczesnym czasie się nie dało, to trzymamy się tradycji
LOS - Ta sama podstawka zasłania tej samej podstawce widok. Większa podstawka widzi nad mniejszymi, ale ma -1 do strzału oraz soft cover. Large target nie ma soft covera
Skoro będzie tylu graczy to tradycyjnie gramy o wyborowe piwko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|